czwartek, 13 listopada 2014

WIELKA AKCJA SMAKO DLA MIKO!!! :)

 Dziś nie napiszę Wam zbyt wiele o gotowaniu (aczkolwiek wątek się pojawi). 
W końcu nie samym "chlebem" żyje człowiek...
:)

Czy wiecie, że dzieci z zespołem Smitha - Magenisa prawie wcale nie śpią w nocy, w wynku zaburzen cyklu dobowego? Ostatnio poruszyła mnie bardzo historia pewnego 7 letniego młodzieńca. Ma na imię Mikołaj. Bo jeśli on nie spi w nocy, pomyślałam, i to już od 7 lat (!!!), to musi być mu ciężko… Jest zmęczony, czasem bardzo bardzo bardzo " zły na świat". Ale zaraz zaraz… jeśli on nie śpi, to nie spi również jego rodzina: mama, albo tato, często też rodzeństwo. A przecież trzeba jeszcze rehabilitować malca, trzeba żyć! Zarabiać na życie, gotować, sprzątać, prać, spotkac się czasem ze znajomymi, zrobić zakupy…
Rodziny które zmagają się, w dodatku bez skarg, z wyzwaniami rozwojowymi i zaburzeniami swoich dzieci to d
la mnie prawdziwi herosi! Mikołaj ma wiele potrzeb ale też i zwyczajnych marzeń, wiele dziecięcych pragnien, które razem mozemy spełnić. :) Dlatego wymyśliłam akcję Smako dla Miko! Przyłączycie się??? :D Liczy się każdy grosik... Akcja ma miejsce na fb. Zapraszam! Dodajcie do niej swoich znajomych i poślijcie dalej w świat! :) KLIK!



Ze strony Mikołaja:
"Mikołajek przychodzi do mnie o świcie. - Mamusiu, jadę dziś na wycieczkę! (…)
- Gdzie jedziesz na tą wycieczkę?
- W lewo, potem prosto. A potem będę oglądał teletubisie. Pojedziesz ze mną, mamusiu?"

Aby chłopiec mógł jeździć z mamą na wycieczki - potrzebny jest specjalny, bezpieczny dla wiotkich dzieci fotelik. Niestety koszt takiego sprzętu przekracza możliwości finansowe rodziny. To ponad 5500 złotych! Potrzeb jest znacznie więcej… terapia, dieta, zajęcia specjalistyczne - w tym przynajmniej możemy pomóc mamie Kasi i tacie Bartkowi. Resztę i tak będą nieść przecież sami…

Kochani! Jesteśmy z Wami!!!

ps. a jesli do tego powiem Wam, że jego dzielna Mama prowadzi Mikołajkowego bloga, na którym zamieszcza fantastyczne przepisy kulinarne, z wykluczeniem wielu produktów, które nie są dozwolone w diecie jej dzieci, to na pewno zrozumiecie dlaczego tym bardziej mi tak bliska. Jesteś niezwykła, Kasiu! ♥ Jak Ty to wszystko ogarniasz??? :*
http://www.przygodymikolajka.com/


Wszelkie wpłaty prosimy kierować na konto:
FUNDACJA DZIECIOM "ZDĄŻYĆ Z POMOCĄ"
ul. Łomiańska 5 01-685 Warszawa
Bank BPH S.A 61 1060 0076 0000 3310 0018 2660
Tytułem: 8579 Pietras Mikołaj - darowizna na pomoc i ochronę zdrowia
www.dzieciom.pl/podopieczni/8579

DAROWIZNY w innej walucie niż PLN:
Odbiorca: Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
kod SWIFT (IBIC): BPHKPLPK
IBAN: PL 61 1060 0076 0000 3310 0018 2660
Tytułem: 8579 Pietras Mikołaj - darowizna na pomoc i ochronę zdrowia


DZIĘKUJĘ WAM Z CAŁEGO SERCA!

Matka Smakoterapia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.